T-Mobile připravuje vánoční loutkové divadlo

T-Mobile pustil první informace ke své letošní vánoční kampani, i když detaily pečlivě střeží. Zatím víme, že kampaň odstartuje v pátek 1. listopadu a poběží do 31. prosince. Do přípravy se i tentokrát zapojila dvojice Lukáš Pavlásek a Vojta Kotek, a protože tématem kampaně je loutkové divadlo, ve spotech se objeví i jejich vlastní loutky.
Kampaň poběží v televizi, tisku, OOH, na internetu, v podlince a využity budou i ambientní média. Kreativní koncept a nadlinková část kampaně vyšly z dílny agentury Saatchi & Saatchi, režisérem spotů je tentokrát Jakub Kohák a produkci obstarala Savage.
Na kampani dále spolupracují Symbio Digital (design a grafika pro online), Klan (BTL), Proboston Creative (design a grafika věrnostního programu), Gods a eMedia (zajištění technické platformy pro online) a MediaCom (nákup médií).