T-Mobile v posilovně vyhrál hodnocení lednových spotů

T-Mobile

T-Mobile

Jedenáct zástupců agentur a zadavatelů se sešlo na hodnocení lednové reklamy
Jedenáct zástupců agentur a zadavatelů se sešlo na hodnocení lednové reklamy
Jedenáct zástupců agentur a zadavatelů se sešlo na hodnocení lednové reklamy
Jedenáct zástupců agentur a zadavatelů se sešlo na hodnocení lednové reklamy
Jedenáct zástupců agentur a zadavatelů se sešlo na hodnocení lednové reklamy
5
Fotogalerie
Spot s Vojtou Kotkem byl odborníky, kteří se ve Strategii sešli na hodnocení lednové reklamy, vyhodnocen jako nejlepší. Jedno z nejhorších umístění patří společnosti, která nabízí půjčky studentům přímo ve školách.

Jedenáct zástupců zadavatelů a agentur hodnotilo redakční výběry kampaní, které byly nasazeny v lednu. Na základě jejich bodování vznikly žebříčky televizních spotů, venkovní reklamy, internetových bannerů a instore/indoor reklamy.

Na vrchol žebříčku televizních spotů se probojoval T-Mobile s Vojtou Kotkem, ale líbil se i TicTac u psychiatra, adrenalinový Red Bull, jedna z exekucí kampaně na Müller Mix, reklamní premiéra Air Bank a sirupy Jupí s lahvinkou. „Ani špatný, ale ani výborný, prostě průměrné televizní spoty, tak jak jsme na to zvyklí,“ zhodnotil kvalitu výběru kreativní ředitel reklamní agentury Klan David Hanousek.

Vítězem v kategorii Venkovní reklama se stala plachta s pozvánkou na výstavu fotografa Davida LaChapella, v kategorii Instore/Indoor si nejlíp vedla reklamní věž s vizuálem 100 let Nivea.

1. místo v kategorii Venkovní reklama1. místo v kategorii Venkovní reklama

Nejhorší hodnocení v kategorii Instore/Indoor patří společnosti Kredia, která nabízí půjčky studentům (byť těm vysokoškolským) přímo na nástěnkách ve školách. „Být ve vedení školy, nedovolil bych, aby úvěrové společnosti tlačily studentům přímo ve škole párty na splátky. Chápu, že podnikat v tomto oboru vyžaduje žaludek, ale před tímhle by se měl zastavit i zadavatel,“ komentuje vizuál jeden z porotců, marketingový ředitel T-Mobile Martin Jaroš.

Kredia: Nabízení půjček studentům jí vyneslo poslední místo v kategorii Instore/IndoorKredia: Nabízení půjček studentům jí vyneslo poslední místo v kategorii Instore/Indoor

Poslední hodnocenou kategorií byly Internetové bannery a v nich už tradičně přináší nejvíc bodů interaktivita. Lego uspělo s helikoptérou, jejíž reflektor hledá prchajícího zloděje, stejné hodnocení patří České pojišťovně, jejíž klient Bohouš je v pohodě, i když na sjezdovce způsobí škodu ve výši několika tisíc eur, má totiž uzavřené cestovní pojištění.

1. místo va kategorii Instore/Indoor1. místo va kategorii Instore/Indoor

O lednové reklamě rozhodovali: Jan Fišer, Česká pojišťovna, manažer marketingových projektů, Radka Gottwaldová, Wüstenrot, Marketing Referent, David Hanousek, Klan, kreativní ředitel, Jan Hastík, Panasonic, Marketing & Product Specialist, Marek Hejduk, Saatchi & Saatchi, Senior Copywriter, Martin Jaroš, T-Mobile, ředitel marketingové komunikace, Lucie Musilová, Leagas Delaney, Account Asistent, Martina Setunská, Dial Telecom, Marketing Manager, Pavla Tomsová, Nokia, Marketing Manager, Eva Veisová, Ipsos Tambor, Executive Director Ipsos Insight, Martina Veselá, Mark/BBDO, Copywriter

Podívejte se na fotografie přímo z hodnocení:

Hodnocení reklamy pořádá Strategie každý měsíc. Kompletní žebříčky lednových kampaní včetně informací o nejúspěšnějších kampaních najdete ve Strategii číslo 3, která vychází 15. března.