Telefónica jmenovala Jankovského šéfem pro marketingovou komunikaci

Novým ředitelem pro marketingovou komunikaci ve společnosti Telefónica Czech Republic se stal Pavel Jankovský

Novým ředitelem pro marketingovou komunikaci ve společnosti Telefónica Czech Republic se stal Pavel Jankovský

red
Novým ředitelem pro marketingovou komunikaci ve společnosti Telefónica Czech Republic se stal Pavel Jankovský. Na této pozici bude kromě marketingové komunikace zodpovědný za sponzoringové aktivity, věrnostní programy a mobilní marketing O2 Media.

Pavel Jankovský vystudoval Univerzitu Karlovu v Praze. Svou kariéru zahájil v agentuře Mark/BBDO, odkud se po čtyřech letech přesunul do TV Prima, kde byl zodpovědný za kompletní rebranding stanice a zároveň zavedení nového TV kanálu Prima Cool. V posledních čtyřech letech se věnoval jak vlastnímu podnikání v oblasti digitálního marketingu a designu, tak i návrhům komunikačních strategií pro velké firemní zákazníky v Čechách i v zahraničí.

Jankovský na postu ředitele pro marketingovou komunikaci Telefóniky střídá Lukáše Antoše, který ze společnosti odešel. „Věřím, že Pavlovy zkušenosti pomohou naší firmě při dalším budování pozice značky O2 na českém trhu a že s jeho přispěním navážeme na úspěšné spuštění revolučních tarifů Free,“říká Jiří Dvorjančanský, ředitel divize Marketing ve společnosti Telefónica Czech Republic.