Tendr Aholdu vyhrála agentura TBWA\Praha

albert

albert

Vítězem dvoukolového výběrového řízení na kreativní agenturu, které vypsala společnost Ahold Czech Republic, se stala agentura TBWA\Praha. Od 1. července tak po čtyřech letech spolupráce nahradí stávajícího dodavatele kreativních služeb, agenturu Lowe GGK. O tom, že zástupci Aholdu zřejmě uvažují o změně agentury, informovala Strategie už ve svém lednovém čísle.

Do výběrového řízení, které probíhalo na jaře letošního roku, bylo pozváno pět kreativních agentur. Jednalo se o agentury jak síťové, tak lokální. Cílem tenderu bylo získat nového dodavatele kreativních služeb a prověření situace a možností na trhu kreativních agentur.

Signály o tom, že se v Aholdu něco děje, přišly už začátkem roku. První letošní kampaň obchodního řetězce totiž vznikla právě v TBWA\Praha, jenže marketingová ředitelka Zlata Ulrichová se tehdy k úvahám o tendru nechěla vyjadřovat. Další letošní kampaně, například Gogouni nebo Angry Birds vznikly znova v Lowe GGK.