The Prague Post přestanou vycházet na papíru
„Po 22 letech působení na poli tištěných a elektronických médií jsme připraveni vyslyšet požadavky a přání našich čtenářů a posouváme The Prague Post na plně digitální bázi. Platformy, na kterých bude nyní The Prague Post k dostání, nekončí naší webovou prezentací, jedná se mimo jiné o Kindle, iPad a také chytré telefony,“ uvedl na webu vydavatel Monroe Luther. Pro ČTK doplnil, že minulé číslo bylo poslední. Noviny budou i nadále vycházet jednou týdně.
The Prague Post, inspirované tradicí amerického a anglického žurnalismu, se věnují české ekonomice, politice a kultuře. Podle informací na webu vydavatel distribuuje 17.000 výtisků týdně, z toho většinu formou předplatného a hromadného prodeje, zhruba deset procent vydává přes čtečky Kindle a službu e-post jako součást předplatného.
Za předloňský rok měl vydavatel tržby 14,4 milionu korun a ztráta představovala 3,7 milionu korun, podobně jako o rok dříve. Podle obchodního rejstříku má Luther ve společnosti podíl 90,4 procenta.