Tipsport posílá gorilu na ajťáky

Kampaň Tipsportu IT Lov

Kampaň Tipsportu IT Lov Zdroj: Tipsport

Česká sázková společnost Tipsport spustila náborovou kampaň s názvem IT Lov, která má oslovit především studenty a absolventy vysokých škol se zaměřením na informační technologie. Realizovala ji agentura Studenta Media, za myšlenkou stojí Kazma.

Cílem kampaně je vybudovat povědomí a prezentovat Tipsport především jako přední technologickou společnost na trhu a získat v této oblasti nové kvalifikované zaměstnance. V soutěži spojené s IT Lovem, která probíhá od března do května 2016 na internetovém portálu ITLov.cz (kde se můžete podívat na video), mohou studenti vysokých škol vyhrát například „nadupaný“ počítač, cestu do destilérky whiskey Jameson v irském Dublinu nebo zápůjčku vizionářského elektromobilu Tesla. Jednou z hlavních výher je také možnost získat práci u Tipsportu.

Na podporu soutěže a dalších aktivit spojených s IT Lovem byl natočen promo spot s Hynkem Čermákem v hlavní roli. „Volba tohoto herce nebyla z naší strany náhodná. Chtěli jsme známou tvář s pověstí drsňáka, která do školy prostě vtrhne a začne lovit absolventy. Casting tedy neprobíhal, oslovili jsme rovnou Hynka Čermáka,“ přibližuje natáčení spotu mluvčí holdingu Tipsport Lubomír Ježek.

Na výrobě spotu spolupracoval Tipsport s agenturou Studenta Media, která se zabývá tzv. employer brandingem. Scénář a režii měl na starost Kamil Bartošek, v uměleckém světě známý jako Kazma. Natáčení spotu probíhalo v prostorách Vysoké školy ekonomické v Praze.