V zrcadle: Hana Chytrá, Xerox

Hana Chytrá, Xerox, PR & marketingová manažerka

Hana Chytrá, Xerox, PR & marketingová manažerka Zdroj: Repro Strategie

PR & marketingová manažerka Xerox Hana Chytrá loví novinky nejraději hned po ránu, většinou po cestě do práce. Na internetu „projede“ své oblíbené webové stránky, a pokud ji nějaký titulek zaujme, přečte si celý článek. Nejčastěji čte novinky a trendy v ICT nebo online marketingu.

Jaká reklama vám v poslední době nejvíce vadí, jaká je naopak oblíbená?

Nemám vyloženě oblíbené reklamy. Spíše bych to definovala jako reklamy, které mě oslovily a které mě naopak nezaujaly. Oceňuji reklamy, které mají myšlenku, nejsou prvoplánové a na nichž lze vystavět celý příběh.

Jaké jsou vaše nejoblíbenější značky?

No přeci Xerox!… Ale teď vážně, není značka jako značka, oceňuji, pokud si společnost dává na brandu záležet, stará se o něj a pečuje. Nemusí se jednat jen o „letité“ a staleté značky. I mladá značka může při správné péči skvěle a rychle vyrůst.

Co pro vás osobně znamená marketing?

Marketing je pro mě reklama ve všech jejích podobách. Líbí se mi definice „proces zaměřený na uspokojování potřeb zákazníka“. Takže cílem marketéra je maximálně uspokojit…

Co vás v oboru aktuálně nejvíce štve?

Asi cenová politika. Dnes vyhrává nejlevnější výrobek/služba, všichni apelují na co možná nejnižší ceny. Pomalu se vytrácí kvalita značky a s ní spojená přidaná hodnota. Některé značky prostě nikdy nebudou nejlevnější, ale po důkladnějším prostudování umí vyšší cenu opravdu skvěle vykompenzovat právě zmiňovanými přidanými hodnotami.

Kde byste si přála být ve své kariéře za deset let?

Ideálně pracovat jen pár hodin denně a mít spoustu času na volnočasové aktivity. Prostě užívat života a ne jen drtit hodiny a dny v práci.