Jak vypadá váš běžný pracovní den?
Takový neexistuje. Plně využívám vysokou míru flexibility, kterou mi zaměstnavatel nabízí, a pracuju, kdekoli a s kýmkoli je třeba.
Jaká reklama vám v poslední době nejvíc vadí, jaká je naopak oblíbená?
Vadí mi všechny, které nemají vtip. Mám ráda kultovní „zahnutý zuby nahoru“. Doufám, že každoroční opakování z ní časem neudělá odpověď i na první část otázky.
Jaké jsou vaše nejoblíbenější značky?
Kromě Microsoftu? S nadsázkou Šahrazád – udržela pozornost cílové skupiny tisíc a jednu noc a celý svět ji dodnes zná. Uznávám „značky“, které transformovaly svůj obor – třeba Člověk v tísni. Obdivuji styl a úroveň publikací Larousse a v poslední době mě baví Guerlain.
Co pro vás osobně znamená obor, ve kterém působíte?
Příležitost spojovat světy, které by si jinak nerozuměly. Chtěla jsem být tlumočnicí – a dnes jí jsem, byť často z češtiny do češtiny. Firemní komunikace je překládání různých sdělení do jazyka, který lidé pochopí a který je chytne za srdce.
Co vás v oboru aktuálně nejvíce štve?
Snažím se příliš nenaštvávat ani neštvat (v obou významech). Povrchnost a arogance mi vadí napříč obory.
Kde byste si přála být ve své kariéře za deset let?
Tam, kde budu obklopena skvělými příběhy a inspirativními lidmi. Od dětství příběhy miluji, čtu a tvořím. Baví mě ty, které mění svět tím, že pohnou něčím v nás. A chci pomáhat lidem využívat sílu vyprávění v tom, co dělají.