V zrcadle: Vendula Malochová, Passerinvest Group

Vendula Malochová, Passerinvest Group

Vendula Malochová, Passerinvest Group Zdroj: Repro Strategie

Marketingová manažerka Passerinvest Group Vendula Malochová získává přehled o hlavních událostech většinou hned po ránu cestou do práce, když projede očima titulky článků na internetu. Ve volných chvílích se pak k těm nejzajímavějším vrací.

Jaká reklama vám v poslední době nejvíc vadí, jaká je naopak oblíbená?

Mám ráda reklamy, které jsou postaveny na vtipu. Často se ale bohužel stává, že vtip přehluší produkt samotný. V tiskové reklamě mne zaujme většinou čistý a jednoduchý design, který je mi blízký.

Jaké jsou vaše nejoblíbenější značky?

Těch je spousta. V práci se neobejdu bez iPhonu a doma bez spotřebičů Whirlpool. Můj poslední úlovek v módě je od značek Prada a DKNY. V každodenním životě mě ale nejvíce provází značka BB Centrum…

Co pro vás osobně znamená marketing?

Koníček, spousta zábavy, ale také hodně práce.

Co vás na marketingu nejvíc štve?

Na samotném marketingu nic zásadně špatného nevidím, spíš je to zažitý dojem, že mu rozumí každý…

Kde byste si přála být ve své kariéře za deset let?

Nejsem člověk, který si dělá v životě dlouhodobé plány. Ale umím si představit, že za deset let budu o něco méně pracovat a o něco více se věnovat aktivitám a koníčkům, na které mi nyní nezbývá tolik času.