Vanda Wolfová se stala šéfkou pro agenturní sektor Googlu

Wolfová posílí obchodní týmy Googlu v obou zemích, v rámci nichž se zaměří na tvorbu obchodní strategie a další rozvoj vztahů s agenturami. V současnosti je Wolfová také uznávaným lektorem v oblasti marketingu a publikuje odborné materiály v českých i zahraničních periodikách a zúčastňuje se řady mezinárodních konferencí. Věnuje se také různým formám profesního mentoringu žen.
Profesní dráhu odstartovala jako novinářka a poté tisková mluvčí Mezinárodního filmového festivalu v Karlových Varech. Byla prvním českým zaměstnancem globální marketingové firmy Ogilvy, spoluzakládala místní pobočku a v roce 1994 se stala generální ředitelkou české pobočky Ogilvy Focus (PR a lobbying). V Ogilvy působila 22 let, posledních 6 let pracovala na pozici regionální ředitelky Ogilvy One v Paříži, jako jediná žena v evropském vedení firmy. 3 roky byla i viceprezidentkou Asociace Public Relations agentur v ČR (APRA).
V roce 2000 byla vyhlášena Ženou roku a v roce 2013 ji Hospodářské noviny zařadily do výběru nejúspěšnějších českých žen působících v zahraničí. Režisérka Věra Chytilová o Vandě Wolfové natočila dokument do série Gen.