Visa se spojila s Kauflandem, spustí spotřebitelskou hru

Visa

Visa

V obchodech Kaufland bude až do začátku listopadu probíhat spotřebitelská akce, během níž zájemci při každé platbě nad sto korun získají samolepku. Zaplatí-li kartou Visa, získají další samolepky navíc. Vizuální podobu kampaně připravila agentura Saatchi & Saatchi.

Kampaň bude podpořena printovou, POS, online reklamou,na billboardech, plakátech, portamatech, na webových stránkách včetně sociálních médií a v zákaznických novinách Kauflandu. Pro propagaci kampaně budou také využity spoty v instore rádiu. Informace mají také zákazníkům podávat zaměstnanci u pokladen.

Samolepku, kterou zákazník dopstane, nalepí do speciální věrnostní karty a po dosažení požadovaného počtu nalepených samolepek může hrací kartu vyměnit za vybrané kuchyňské zboží se slevou až 70 procent.

„Touto spotřebitelskou akcí chceme u zákazníků podpořit placení kartou při jejich každodenních nákupech. Je pravdou, že Češi již nyní z celkové měsíční částky, kterou zaplatí kartou, utratí více než třetinu právě v supermarketech,“ říká Marcel Gajdoš, regionální manažer Visa Europe pro Českou republiku a Slovensko. V současnosti je na českém trhu bezmála pět milionů Visa karet a za celý loňský rok utratili držitelé Visa karet v českých obchodech zhruba 160 miliard korun, jak firma uvádí.