Vítězem Billborce je Miro Budiš z Havasu

Letošní téma „Prodává sex?“ přilákalo rekordní počet soutěžících, celkem bylo přihlášeno 86 prací. Porota je v čele s kreativním ředitelem Havas Worldwide Prague Edou Kaubou hodnotila z hlediska originality, kreativního využití standardního formátu a také podle toho, do jaké míry se podařilo naplnit zadání.
Na shortlist postoupilo sedm prací, na slavnostním večeru v pražském klubu Infinity byly vyhlášeny tři, které získaly absolutně největší počet bodů:
1. místo: Proměna ceny (Miro Budiš/ Havas Worldwide Prague) Návrh 3D nástavby
2. místo: Božská trojice (Tereza Talichová a Zuzana Gregorová/Havas Worldwide Prague). Podle autorek sex skutečně prodává, protože při rozhodování za nás velmi často přemýšlejí pohlavní orgány.
3. místo: Mozek (Karolína Tesárková a Lenka Sobotková/Made by Vaculik) Ilustrovaný mozek vytvořený z pohlavních orgánů symbolizuje manipulaci s naším úsudkem v reklamě.
Soutěž Billborec každoročně pořádá společnost Outdoor Akzent, Strategie je jejím mediálním partnerem.
Všecny nominované práce si můžete prohlédnout zde: