Vítězem Billborce je Miro Budiš z Havasu

Vítězem Billborce je Miro Budiš z Havasu

Vítězem Billborce je Miro Budiš z Havasu

První místo 8. ročníku soutěže o nejlepší a nejoriginálnější grafický návrh billboardové plochy patří Miro Budišovi z agentury Havas Worldwide Prague. On a další dva oceněné týmy získávají měsíční kampaň na billboardových plochách.

Letošní téma „Prodává sex?“ přilákalo rekordní počet soutěžících, celkem bylo přihlášeno 86 prací. Porota je v čele s kreativním ředitelem Havas Worldwide Prague Edou Kaubou hodnotila z hlediska originality, kreativního využití standardního formátu a také podle toho, do jaké míry se podařilo naplnit zadání.

Na shortlist postoupilo sedm prací, na slavnostním večeru v pražském klubu Infinity byly vyhlášeny tři, které získaly absolutně největší počet bodů:

1. místo: Proměna ceny (Miro Budiš/ Havas Worldwide Prague) Návrh 3D nástavby

Billborec 2013Billborec 2013

2. místo: Božská trojice (Tereza Talichová a Zuzana Gregorová/Havas Worldwide Prague). Podle autorek sex skutečně prodává, protože při rozhodování za nás velmi často přemýšlejí pohlavní orgány.

Billborec 2013Billborec 2013

3. místo: Mozek (Karolína Tesárková a Lenka Sobotková/Made by Vaculik) Ilustrovaný mozek vytvořený z pohlavních orgánů symbolizuje manipulaci s naším úsudkem v reklamě.

Billborec 2013Billborec 2013

Soutěž Billborec každoročně pořádá společnost Outdoor Akzent, Strategie je jejím mediálním partnerem.

Všecny nominované práce si můžete prohlédnout zde: