Cílem kampaně na Kancelář online je oslovit firmy, které by rády využívaly kvalitní kancelářské programy, ale nechtějí investovat větší částky do pořizování softwaru a dokupování aktualizací. Služba kombinuje mobilní a pevné připojení k internetu s aktuálním softwarem Microsoft Office 365. Kampaň poběží do konce května v tisku, rádiu, online médiích a outdoorových médiích. Pro Vodafone ji realizovaly agentury Team Red a Advertures.
„S novou kampaní na službu Kancelář online se chceme zaměřit na menší a středně velké společnosti. Díky tomuto produktu zákazník získá IT služby jako v „business třídě“. Nabídku proto symbolizuje postava letušky,“ říká ředitelka pro značku, komunikaci a zákaznickou zkušenost Markéta Moreno. Vodafone v těchto dnech finišuje i s přípravou kampaně, která osloví nefiremní klientelu. PR specialistka Vodafone Adéla Konopková Strategii informovala, že kampaň bude zahájena zhruba v půlce dubna a operátor ji nasadí v tradičně využívaných médiích.
Vodafone