Vodafone teď cílí na firmy

Vodafone

Vodafone

Vodafone spustí od 2. dubna kampaň na službu Kancelář online, která je určena firmám. Ve stádiu příprav je ale i úplně nová kampaň se zaměřením na B2C klientelu.

Cílem kampaně na Kancelář online je oslovit firmy, které by rády využívaly kvalitní kancelářské programy, ale nechtějí investovat větší částky do pořizování softwaru a dokupování aktualizací. Služba kombinuje mobilní a pevné připojení k internetu s aktuálním softwarem Microsoft Office 365. Kampaň poběží do konce května v tisku, rádiu, online médiích a outdoorových médiích. Pro Vodafone ji realizovaly agentury Team Red a Advertures.

„S novou kampaní na službu Kancelář online se chceme zaměřit na menší a středně velké společnosti. Díky tomuto produktu zákazník získá IT služby jako v „business třídě“. Nabídku proto symbolizuje postava letušky,“ říká ředitelka pro značku, komunikaci a zákaznickou zkušenost Markéta Moreno. Vodafone v těchto dnech finišuje i s přípravou kampaně, která osloví nefiremní klientelu. PR specialistka Vodafone Adéla Konopková Strategii informovala, že kampaň bude zahájena zhruba v půlce dubna a operátor ji nasadí v tradičně využívaných médiích.

VodafoneVodafone