Vodafone zve studenty k hrátkám s brčky a párátky

Vodafone, Student na míru

Vodafone, Student na míru

Vodafone spouští druhou část kampaně Student na míru. Hlavní claim zní stejně jako ve fázi, která proběhla na jaře, tedy „Slož si to podle sebe“.

Už název kampaně napovídá, že Vodafone nabízí studenům možnost vybrat si podle sebe, jaké služby či jejich kombinace budou využívat. Hlavním motivem kampaně je set věci, které se dají využít na studentské párty: brčka, párátka a olivy. Studentskou nabídku Vodafone promuje také doorhangery na kolejích, plakáty přímo ve školách a párty sety, které budou promotéři rozdávat u škol a kolejí. S nabídku studenti najdou i na bannerech, mikrostránce na internetu a na virálnim spotu.

Součástí kampaně je také soutěž představovaná prostřednictvím QR kódu i na plakátech, v níž mohou studenti získat až 10 tisíc korun týdně na párty ve vybraném podniku. Do soutěže se mohou zapojít složením co nejoriginálnější díla z věcí, které mají ve svém studentském životě po ruce, ale musejí přitom zapojit alespoň jeden prvek z trojice párátko, brčko a oliva.

Kampaň potrvá do poloviny listopadu, autorem kreativního konceptu je agentura BeefBrothers , mediální agenturou je OMD.

Vodafone, Student na míruVodafone, Student na míru