Volej zdarma od T-Mobile je nejsledovanější reklamou na českém Youtube

TMobile

TMobile

YouTube představuje žebříček deseti nejpopulárnějších reklam, které byly nejvíce sledovány českými uživateli. Mezi nimi zazářily reklamy mobilních operátorů T-Mobile a Vodafone a vyhledávače Google. Prosadit se dokázala i polečnost Piklio s propagací své fotoknihy.

Čeští uživatelé si na YouTube nejvíce oblíbili reklamy mobilních operátorů T-Mobile a Vodafone a také známé vyhledávací příběhy českého Googlu. Do první desítky se dostala i jedna ze scének Petra Čtvrtníčka, ve které testuje elektrické spotřebiče ETA a také internetový prodejce Aukro. cz. Vedle velkých zadavatelů reklamy je v TOP10 i společnost Piklio nabízející fotoknihy.

„Těší nás, že jsme i letos obhájili prvenství a v žebříčku jsme navíc obsadili hned tři místa s našimi reklamními spoty. Jak je vidět, náš humor a nápady se českým uživatelům líbí,” a dodává: “Je to pro nás jasné znamení, že YouTube je jedním z důležitých nástrojů pro online komunikaci a budování povědomí o našich kampaních,“ komentuje žebříček Senior manažer firemní komunikace společnosti T-Mobile Martina Kemrová.

Žebříček 10 nejsledovanějších reklam na českém YouTube (leden - listopad 2011):

1. T-Mobile - Volej zdarma
2. Google - Ťapka
3. Google - Cyklovýlet
4. T-Mobile - Bejt na síti je teď cool
5. T-Mobile - Vzestup a pád Kuby Koháka
6. Vodafone - Víkend patří keckám
7. Vodafone - Jarda Instalatér
8. ETA - Petr Čtvrtníček svléká asistentku
9. Piklio - Fotokniha od Piklio
10. Aukro.cz - Šprcky

„Cílem je, aby uživatele YouTube reklama neobtěžovala, ale naopak, aby pobavila je nebo jim přinesla novou zajímavou informaci,” říká Manažerka YouTube & Display z českého Google Božena Řežábová. Na YouTube je během jedné minuty nahráno 48 hodin videí. Podle průzkumu (Infratest, červenec 2010) je možné na YouTube zasáhnout až tři čtvrtiny českých uživatelů, třetinu dokonce na denní bázi. Až čtyři z deseti uživatelů navštíví webové stránky inzerenta poté, co vidí jeho reklamu na YouTube.

Nejoblíbenější reklama na českém Youtube:

2. místo a Google:

ETA s Petrem Čtvrtníčkem:

Do první desítky se probojovalo Piklio

a uzavírá jí Aukro.cz: