U výročních zpráv v letošním roce vznikl posun ke kategorii Grafické zpracování výroční zprávy. „Důvodem pro změnu je objektivita hodnocení výročních zpráv a fakt, že nejsme soutěží, která by se na tuto oblast zaměřovala. Soutěžící mají ale o kategorii zájem, tudíž jsme po konzultaci s nimi udělali úpravu hodnocení,“ vysvětluje Kateřina Borovanská, pořadatel Fénix content marketing.
V oblasti digital dochází ke specifikaci v oblasti webových stránek i komunikace na sociálních sítí. U webových stránek se bude rozdělovat kategorie na podkategorie, korporátní stránky a microsite pro účely kampaní tak nebudou hodnoceny dohromady. V oblasti sociálních sítí budou hodnoceny zvlášť profily na Facebooku, Instagramu, Twitteru, zároveň bude určené období komunikace – v přihlášce budou soutěžící vymezovat čas a obsah, který má porota hodnotit.
V kategoriích B2C, B2E, B2B noviny, magazíny neproběhly žádné změny.
Hodnocení porot bude probíhat od poloviny ledna do druhé poloviny února. Slavnostní vyhlášení soutěže bude příští rok v březnu.