Walmark hledá jméno pro vaginu

Kampaň značky Idelyn Beliema

Kampaň značky Idelyn Beliema Zdroj: archiv

Po uvedení značky Idelyn Beliema ze segmentu ženského intimního zdraví přichází společnost Walmark s netradiční a provokující kampaní z dílny maďarské pobočky agentury McCann. Pomocí videa vyzývá ženy k hlasování o nejlepší výraz pro vaginu.

Cílem „osvětové“ kampaně značky ženského zdraví Idelyn je porozumět frustraci a ostychu žen spojeným právě s jejich intimitou. Hlasování o nejvhodnější označení pro vaginu na stránkách Findthename.eu potrvá tři týdny, na konci února se tedy dozvíme, jaké jméno si pro svoji nejintimnější část těla zvolí Češky.

Kampaň ale nemá pouze pobavit, ale zejména posílit schopnost žen otevřeně hovořit o intimních partiích, což pozitivně přispívá k úspěšné léčbě, nastanou-li intimní problémy.

„S pomocí kampaně chceme v první řadě otevřít diskusi na toto choulostivé téma, a pomoci tak ženám otevřeně hovořit o jejich intimitě. Žijeme v 21. století – není důvod, proč by to mělo být tabu. Jedná se přece o naše tělo a tedy i o naše zdraví,“ vysvětluje pozadí kampaně Barbora Martincová, Category Marketing Manager značky Idelyn Beliema ze společnosti Walmark.

Klíčovým nástrojem kampaně je virální video z dílny, které ilustruje, jak nekomfortní pro ženy může toto téma být, nehledě na národnost a věk. A jako inspiraci předvádí muže, kteří o svých „ptácích“, „píšťalách“ nebo „kapitánech“ mluví bez zaváhání, ba přímo nadšeně.

„Kampaň vytvořila maďarská pobočka agentury McCann.Aktuálně běží v Česku, na Slovensku a v Maďarsku, v druhém únorovém týdnu bude spuštěna i v Bulharsku,” řekla Strategii Markéta Hrabánková z Havas PR Prague, která pečuje o PR aktivity spjaté s kampaní v České republice a na Slovensku.