Wűstenrot promuje ProSichr

Wüstenrot

Wüstenrot

Wűstenrot zahájila produktovou část kampaně na nové životní pojištění a na jeho přímý prodej na právě spuštěných stránkách Wustenrot24.cz. Finanční skupina sází na kreativitu, vtip a masivní nasazení s využitím všech médií.

Televizní spoty Táborníci, Svědek a Hokej jsou od včerejška postupně nasazovány na stanicích TV Nova, Prima a na TV Barrandov. Pro internet jsou připravena i kratší, desetisekundová videa. Reklamní agentura Scholz & Friends, která připravila koncept kampaně, si dala zvlášť záležet na kreativě pro venkovní média, vizuály jsou k vidění na obří plachtě na Pankráci u magistrály nebo v pražském metru na přestupové trase na Muzeu. Na nový prodejní kanál Wűstenrot upozorní i zastávky MHD, „vylepšené“ o živly, jako je voda nebo blesky, nebo tramvaje v Praze, Brně a Ostravě.

„Kampaň bude k vidění vlastně ve všech médiích, nezapomněli jsme ani na tisk, kde nám byly mediální agenturou Attention!Media doporučeny magazíny, a z regionálních center přišel požadavek i na rádio, se kterým jsme původně nepočítali. Nakonec jsme tedy připravili patnáctisekundové spoty,“ říká o kampani, která poběží do konce března, Ivana Kryglová z marketingu Wűstenrotu.

Kampaň souvisí se spuštěním webových stránek Wustenrot24.cz a se zahájením online prodeje produktů životního pojištění ProSichr, ProBudoucnost a ProGold. Od konce února do nabídky přibude i upravené pojištění motorových vozidel ProAuto. Tento produkt bude podpořen online a OOH kampaní naplánovanou na duben. Wűstenrot v současné době zahajuje také provoz nového prodejního call centra.

Režisérem spotů je Roman Valent, produkci zajistila společnost Boogie Films, koncept vytvořila agentura Scholz & Friends: