Za GE Money bude kopat zrzavý kocour

Ge Money Bank je po České spořitelně další tuzemskou bankou, která v těchto dnech představuje úplně nový komunikační koncept

Ge Money Bank je po České spořitelně další tuzemskou bankou, která v těchto dnech představuje úplně nový komunikační koncept

Ge Money Bank je po České spořitelně další tuzemskou bankou, která v těchto dnech představuje úplně nový komunikační koncept. 26. srpna odstartuje kampaň na podporu hypoték, která je prvním výsledkem spolupráce s agenturou Labstore.

Nový koncept by měl především posílit značku a zároveň banku co nejvíce odlišit od konkurence. „Chceme být bankou, která svými inovacemi inspiruje a dokáže měnit zažité stereotypy ve financích i v běžném životě. Proto jsme naší komunikační kampaň netradičně postavili na kocourovi, který bude zároveň symbolem nového komunikačního konceptu. Dáváme tím klientům najevo, že jsme otevřená banka, nebojíme se změn a naši klienti se mohou cítit svobodně a užívat si života bez kompromisů,“ říká marketingová manažerka GE Money Miroslava Misíková.

Podívejte se na nový spot:

Banka by se nového konceptu chtěla držet další dva až tři roky. První kampaň na hypotéky poběží do poloviny října, v listopadu odstartuje nová vlna na další produkt. Součástí mediamixu, který připravila agentura Starcom Mediavest, je televize (Nova, Prima, AT Media), kino, online, print na lokální úrovni a místo prodeje. GE Money využije kocoura i v interní komunikaci, v těchto dnech například osloví své zaměstnance, aby pro něj nalezli jméno.

„Kocour je archetypem jízlivosti a nevraživosti a nám posloužil jako dobrý kontrast k jeho páníčkovi, který chce hlavně žít v pohodě,” vysvětluje Managing Director Labstore Bára Bobková. Její agentura vstoupila na náš trh letos v březnu pod hlavičkou sítě WPP jako pobočka kanadské agentury Taxi a v dubnu zvítězila v tendru GE Money Bank. „Ještě před prázdninami přišla z WPP zpráva o změně strategie. Vedení sítě rozhodlo o stáhnutí Taxi z jiných než z amerických trhů a o posílení Labstore v Latinské Americe a v Evropě,” vysvětluje Bobková, proč došlo k přejmenování agentury.

Labstore při natáčení spotů spolupracoval s režisérem Davidem Popescu a produkční společností Target Pictures, na přípravě vizuálů se podílel i fotograf Goran Tačevski. Svůj hlas kocourovi propůjčil herec Marek Taclík.

GE Money Bank - vizuál pro tisková médiaGE Money Bank - vizuál pro tisková média