Za reklamu nejvíce utratila automobilka Hyundai

Podle monitoringu reklamy Ad Intel byla největším inzerentem prvního pololetí 2016 v segmentu osobních automobilů značka Hyundai, za prvních šest měsíců umístila reklamu v celkové ceníkové hodnotě 246 milionů korun. Jedná se však o hodnotu o pětinu nižší než ve stejném období v loňském roce.
Na druhém místě s celkovou ceníkovou hodnotou reklamy 197 milionů korun byla v prvním pololetí 2016 Škoda, která však meziročně také zaznamenala pokles o pětinu. Třetí Volkswagen umístil v období leden-červen 2016 inzerci v hodnotě 189 milionů korun. U této značky se pak na rozdíl od prvních dvou hodnota reklamního prostoru meziročně navýšila, a to o celých 75 %.
Osobní auta v Česku obecně platí za nejvyužívanější dopravní prostředek – alespoň jednou týdně jimi jezdí 66 % dotázaných, ať už jako řidiči, nebo spolujezdci. Když se řekne osobní auto, vybaví si 49 % dotázaných jako první tuzemskou značku Škoda. Volkswagen jako první jmenovalo 7 % lidí, 6 % si na prvním místě vybaví Ford. Ostatní značky ve znalosti top-of-mind nepřekročily 5 %.