Za všechno může Sunar

Kampaň značky Sunar od agentury Comtech

Kampaň značky Sunar od agentury Comtech Zdroj: Comtech

„Po kom to má?“ zní „rodičovské“ motto nové komunikační kampaně značky Sunarz dílny agentury Comtech. Bude podpořena v různých typech médií i v online prostředí, a to bannery a především novým reklamním spotem.

Kampaň značky Sunar inspirovaly běžné životní situace, ve kterých se ocitají všechny ratolesti i jejich rodiče. „Otázka ‚Po kom to má?‘ je v českých rodinách velmi běžná. K fázi, ve které naši nejmenší začínají poznávat svět a zkoušejí, co sami dokážou, zkrátka tak nějak patří. Naším cílem je, aby rodiče na tuto klasikou otázku kromě ,po mamince, po tatínkovi‘ odpovídali stejně hrdě také ‚po Sunaru‘,“ uvedla Klára Jakubcová, Senior Category Manager Baby Toddler Milks ČR&SR.

Reklamní koncept připravila agentura Comtech, spoty běží od poloviny března. Sunar se svými zákazníky posiluje i kontakt prostřednictvím sociálních sítí Facebook, Instagram (pro aktuální kampaň vznikl hashtag #posunaru) nebo YouTube.

Spuštěn je také blog Práce po mateřské, jehož prostřednictvím mohou maminky získávat užitečné informace, jak se jednodušeji a rychleji vrátit do pracovního procesu po mateřské nebo rodičovské dovolené.