Zájem o restaurace na slevových serverech klesá

Podle výzkumu Mediaresearch jsou na slevových serverech stále nejoblíbenější slevy do restaurací a baru

Podle výzkumu Mediaresearch jsou na slevových serverech stále nejoblíbenější slevy do restaurací a baru

Drtivá většina internetové populace 15+ dnes slevové servery zná a v průměru se i celková znalost konkrétních slevových serverů během posledních let zvyšuje. Podle výzkumu, který realizovala výzkumná agentura Mediaresearch, je stále největší zájem o slevy do restaurací a barů, ale oproti roku 2012 obliba této kategorie klesla o 19 procent.

Nejznámějším slevovým serverem je stejně jako v loňském roce Slevomat.cz. Z dotázaných, kteří slevové servery znají, nakoupila na Slevomatu necelá polovina. Na druhém místě se umístilo Vykupto. Nejznámějším agregátorem slev je Skrz.cz. Nejnavštěvovanějšími servery jsou pak Slevomat.cz, Pepa.cz a Vykupto.cz.

Nejčastěji zakoupenými slevami jsou stále, i přes meziroční pokles o 19 procent, slevové nabídky do restaurací a barů. Podle aktuálního výzkumu Mediaresearch došlo meziročně k největšímu nárůstu nákupů slevových nabídek u kategorie oblečení a doplňky, která je druhou nejčastěji zakoupenou nabídkou. Téměř tři čtvrtiny dotázaných zakoupenou nabídku také doporučilo svým přátelům a známým.

Podle výzkumu Mediaresearch jsou na slevových serverech stále nejoblíbenější slevy do restaurací a baruPodle výzkumu Mediaresearch jsou na slevových serverech stále nejoblíbenější slevy do restaurací a baru

Slevové servery se poměrně úspěšně šíří prostřednictvím sociálních sítí, kde téměř čtvrtina dotázaných sleduje jejich nabídky. K samotnému šíření informací přispívají často i samotní uživatelé sociálních sítí, kteří sdílí se svými kontakty informace ze slevových serverů.

Výzkum Mediaresearch se uskutečnil na reprezentativním vzorku 1 104 respondentů z Českého národního panelu.