Zaměříme se víc na eventy a catering

Zdena Ryndová (vlevo) s event manažerkou Miladou Janákovou

Zdena Ryndová (vlevo) s event manažerkou Miladou Janákovou Zdroj: Jiri Cerny

Cateringová divize generuje v současné době přes pětinu příjmu celé společnosti Coloseum Restaurants, na konci roku očekávají až téměř třetinový podíl. Eventové a cateringové služby jsou významnou obchodní příležitostí. Jdeme do toho mnohem profesionálněji než v minulosti, říká Zdena Ryndová, Director od Business Development Coloseum Restaurants.

Společnost Coloseum Restaurants se službám pro firemní klientelu věnovala již dříve. Nyní angažovali vás, abyste tento segment výrazně zvedla. Odkud přicházíte a co se od vás očekává?

Přiznám se, že jsem společnost Coloseum Restaurants před svým příchodem vnímala zejména jako řetězec pizzerií. Sama jsem byla překvapena ze širokého záběru aktivit společnosti Coloseum Restaurants. Dva týdny jsem aktivně objížděla všechny outlety – a to od pizzerií, Jarmarku, hokejové arény, fotbalové Sparty po golfová hřiště a hotel v Průhonicích. Velmi krátce řečeno, hlavním cílem je vybudování nových produktových řad pro catering a rozšíření našich služeb o kompletní eventový servis v rámci našich vlastních lokalit i externích prostor. Mezi nejdůležitější body patří propagace a medializace firmy. Každá změna trochu bolí a hlavně je to nikdy nekončící proces, reakce současných klientů nás však utvrzují v tom, že jsme se dali dobrou cestou.

Vy jste dříve v cateringové oblasti již pracovala?

Já sama se v oblasti organizace eventů včetně cateringu pohybuji téměř 15 let. Dlouhé roky jsem pracovala pro Sanjiva Suri v Zátiší Group, získávala jsem zkušenosti v hotelu InterContinental v Praze, významnou zkušeností byla i pozice General Manager ve společnosti Gastro Žofín Slovanský ostrov a zcela jistě nezapomenutelnou životní zkušeností je práce pro Úřad vlády ČR během Českého předsednictví na Odboru logistiky a organizace. Za nejvýznamnější projekty, na kterých jsem spolupracovala, považuji Mezinárodní měnový fond, summit NATO, mistrovství světa v ledním hokeji, CZ Pres. Je to práce, která mě baví a je součást mého života, je to vlastn,jedna velká párty‘, setkat se tváří v tvář a podat si ruku s Václavem Havlem, Dalajlámou, Barackem Obamou.

Na trhu je mnoho cateringových firem, které jsou schopné na přání klientů připravit i eventovou akci. Jaké jsou vaše hlavní výhody před konkurencí?

Osobně se domnívám, že v našem velmi specifickém oboru je zlatým klíčem k úspěchu tým, který má zkušenosti, cit pro detail, flexibilita a kreativita nesmí chybět… Lidi musí práce bavit, jak jsem zmínila, provedli jsme mnoho změn. Zejména náš hlavní kreativec, Milada Janáková, je pro mě velkou oporou a pro klienty studnicí velmi netradičních a kreativních nápadů. Co zcela jistě konkurenční výhodou v době krácení rozpočtů je, nabídka vlastních prostor s kapacitou až 500 osob v centru Prahy a vlastní koncepty tematické párty. Párty včetně prostoru, cateringu a zpracovaného tématu začínají již od 450 korun na osobu, a to finanční ředitele při schvalování budgetu na párty pro klienty či zaměstnance jistě uvítají.

Jste schopni nabídnout i pronájem celé restaurace?

Nabízíme prostor restaurace na Andělu, který v současné době komplexně renovujeme, s velkou terasou a celkovou kapacitou až 500 osob. Připravujeme otevření slavného restaurantu na Národní třídě – Klášterní vinárnu – a určitě stojí za zmínku i pivovar U Bezoušků, kde může náš sládek seznámit s výrobou piva, na nádvoří pivovaru můžeme uspořádat třeba privátní zabíjačku s neodmyslitelným svařeným vínem a slivovicí ze sudu. Zabíjačkou unavené hosty přeneseme do vlastního hotelu v pivovaru.

Předpokládám, že jako restaurační síť nemáte zkušenosti s pořádáním eventů. Najímáte si na to externí firmy?

Právě díky novému týmu lidí jsme schopni eventy menšího charakteru kvalitně zorganizovat sami, i to může zadavatele příjemně překvapit v cenové kalkulaci. V našich prostorách máme samozřejmě základní mobiliář a AV techniku. Při eventech, které vyžadují náročnou produkci, techniku a program samozřejmě spolupracujeme s agenturami.

Co nového máte připraveno pro zákazníky, kteří připravují klientské a vánoční večírky?

Letos si klienti mohou vybrat z mnoha našich tematických párty, více se brzy dozvíte na našich webových stránkách. Součástí letošní promoakce je pro klienty připravena soutěž. Jako bonus mohou klienti při objednání cateringových služeb vyhrát třeba Mini Cooper.