ZenithOptimedia spouští globální mediální síť

Blue 449, nová síť ZenithOptimedia

Blue 449, nová síť ZenithOptimedia Zdroj: archiv

ZenithOptimedia spustila novou globální mediální síť Blue 449, která má podpořit růst podnikání a dále vyvíjet nové a inovativní přístupy ke komunikacím.

Blue 449 sídlí v Londýně v kancelářích agentury Walker Media, kterou představuje pod novou značkou a z níž se stala zakládající kancelář nové globální agentury spadající pod ZenithOptimedia.

Blue 449 získá do konce letošního roku 17 poboček v různých městech a bude spolupracovat s dalšími značkami ZenithOptimedia: Zenith, Optimedia, Performics, Newcast, Moxie a Ninah. Nová síť bude těžit také z přístupu k široké nabídce služeb, které nabízejí Publicis Groupe a VivaKi, v rámci nového přístupu ke klientům s názvem Open Source. Ten bude založený na spolupráci a bude se promítat také do vztahů sítě Blue 449 s médii, technologiemi a kreativními partnery. Ovlivní také přístup sítě k plánování a její reakce na novou digitální ekonomiku.

V čele agentury Blue 449 budou stát předseda Sebastien Danet a výkonný ředitel James Shoreland. Sebastien Danet je globální řídící společník společnosti ZenithOptimedia a předseda VivaKi France. James Shoreland byl na novou pozici výkonného ředitele povýšen z pozice výkonného prezidenta a ředitele pro korporátní rozvoj ZenithOptimedia US. Sebastiena a Jamese ve vedení nové sítě doplní Phil Georgiadis, předseda Blue 449 pro Velkou Británii, a další členové ZenithOptimedia Worldwide Executive.

Otevírání nových poboček začne v regionu EMEA a v Severní Americe a brzy nato bude pokračovat v Asii a Tichomoří a v Latinské Americe.

Spuštění Blue 449 předcházela koupě agentury Walker Media skupinou Publicis Groupe v roce 2014. Agentura Walker Media byla založena roku 1989 a byla největší nezávislou mediální agenturou ve Velké Británii. Název Blue 449 odkazuje k vlnové délce barvy mezi modrou společnosti ZenithOptimedia a fialovou bývalé značky WalkerMedia.