Zlatá pecka představila shortlist

Porota Prima Zlaté pecky 2015

Porota Prima Zlaté pecky 2015 Zdroj: archiv

Porota soutěže reklamní kreativity Prima Zlatá pecka, jejímž hlavním mediálním partnerem je deník E15 a časopis Strategie, postoupila do fáze shortlistu, na kterém je 50 prací. Ty nejlepší z nich získají na galavečeru 25. února 2016 v pražském Klubu Lávka 20 hlavních cen a tři zvláštní ceny.

Nejvíce nominací hlásí agentury Havas Worldwide Prague, Saatchi & Saatchi Prague, Media One, Guideline, Loosers a Dark Side.

Celkem se do 21. ročníku této nejstarší české soutěže kreativity v reklamě přihlásilo168 prací od 58 agentur a zadavatelů, i letos mají silné zastoupení slovenské agentury. Práce z kategorie multimédií a product placementu posuzovaly ještě dvě odborné poroty, kterým předsedají Tomáš Jindříšek a Štěpán Wolde.

Letošní Pecka potvrdila trend zvyšujícího se zájmu zadavatelů o online komunikaci, která pracuje aktivně zejména s mladšími cílovými skupinami a pro klienty je mnohdy zajímavým lowcostovým řešením s kvalitním zásahem cílovky, kterou klasické nadlinky často zasahují nepřesně.

Hlavní devítičlenné jury Prima Zlaté pecky předsedá umělecký fotograf Antonín Kratochvíl, novinkou soutěže je propojení slavnostního večera s projekcí Noci reklamožroutů, která potrvá až do rána.