Zlaté pecky dostaly reklamy OKD či Mountfieldu

Zlatá pecka 2011

Zlatá pecka 2011

Zlatá pecka 2011
Zlatá pecka 2011
Zlatá pecka 2011
Zlatá pecka 2011
Zlatá pecka 2011
18
Fotogalerie
Reklamy společností OKD, Mountfield, T-Mobile či organizace Amnesty International obdržely ceny v letošním ročníku soutěže Zlatá pecka 2011. Celkem bylo oceněno 22 televizních, tiskových, rozhlasových i internetových reklam. Výsledky tradiční soutěže, která se konala posedmnácté, dnes večer vyhlásila Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace (AČRA).

Do soutěže Zlatá pecka bylo letos přihlášeno 215 prací od 45 agentur, z nichž devět bylo slovenských. Dvaceti, které obdržely nejvíce hlasů od odborné poroty, dnes večer byly předány ceny Zlatá pecka.

Mediální cenu pak získal reklamní tisk nazvaný Zeď, jehož zadavatelem je organizace Amnesty International. Další mediální cenu obdržel rozhlasový spot Lučina-Éčka a zvláštní mediální cenu reklamní spot Staré pověsti české, který si objednalo Národní muzeum. Cenu veřejnosti dostal Osvětový spot pro občanské sdružení TAP.

Veřejnosti se nejvíc líbil videospot The Tap Tap - Řiditel autobusu:

Podívejte se na fotografie z předávání cen:

O vítězích soutěže Zlatá pecka každoročně rozhoduje odborná porota složená z profesionálů z oboru, jakými jsou kameramani, fotografové, střihači, výtvarníci, režiséři a hudební skladatelé. Letos v čele poroty stál režisér, scenárista a výtvarník Tomáš Mašín.

Televizní spot OKD – I tohle děláme my:

Seznam prací oceněných Zlatou peckou:

Zlatá pecka 2011Zlatá pecka 2011

Zvláštní ocenění:

Zlatá pecka 2011Zlatá pecka 2011