Značky nejsou žádný s.. ČKY

Značky nejsou žádný s..ČKY

Značky nejsou žádný s..ČKY

Nová agentura má ambice a nebojí se kontroverze.

REKLAMA: Kampaně ve veřejném prostoru, zaměřené na udržení příjemného prostředí, jsou neziskového charakteru – proto je třeba osvíceného zadavatele. Praha 7 se rozhodla, že zakročí proti nepříliš voňavému „zkrášlení“ městských ulic. A protože inteligentní prevence je vždy lepší než represe, kampaň se zaměřuje na to, aby obyvatelé a návštěvníci sami udržovali Letnou čistou. Sdělení je zřejmé: když nebudete uklízet po svém pejskovi, budou vám vaše draze zaplacené značkové boty k ničemu. „Myšlenkou je upozornit neukázněné pejskaře na to, že by neměli být lhostejní k ostatním,“ říká Josef Neuberg, místostarosta Prahy 7. Kampaň realizovala agentura Kitchen v čele s Matijou Vujovičem. Reklamní matadoři s ambicemi chtějí s vtipnou kampaní prorazit i na mezinárodních festivalech reklamy.