Zuno končí s retrem a nasazuje únorovou TV kampaň s mladými

Zuno

Zuno

Online banka Zuno zahajuje televizní kampaň, která je postavena na několika běžných životních situacích a snaží se tak poukázat na jednoduchost bankovních operací pomocí internetu a mobilního telefonu. Banka tím také opouští retro tématiku.

Úvodní slogan reklamních spotů, ve kterých se vystřídají tři různé scénky, zní „V jiných bankách musíte chodit na pobočku i kvůli maličkostem“. Tři kratší videa jsou zaměřená na konkrétní produkty, zatímco další spot vznikl spojením všech scének dohromady. Hlavními hrdiny reklamních spotů jsou dívky, které cvičí pilates, hipsterský mladík, který rád vaří a řídí automobil či sympatický pár nemile překvapený roztrhaným gaučem.

Reklamní spoty, jejichž délka je od 15 do 25 sekund, uvidí diváci na TV Nova, Nova Cinema a Fanda. Kampaň bude také celoročně podpořena bannery, PPC, CRM a OOH v Praze.

První televizní spot kampaně, který bude uveden v únoru, je zaměřen na běžný účet Plus. Následovat budou reklamy na půjčky a refinancování, jejichž vysílání je naplánované na konec měsíce.

Kampaň připravila reklamní agentura Zaraguza Digital ve spolupráci s režisérem Jurajem Štepkou. Nákup mediálního prostoru zajistila společnost ZenithOptimedia.

TV spot