Ve Spojených státech, které jsou druhým největším automobilovým trhem světa, odbyt vozů Audi stoupl o 11 procent na 202 tisíc. Prodej rostl navzdory skandálu kolem měření emisí naftových vozů Volkswagen, který se dotkl i některých modelů Audi s naftovým motorem. Mluvčí Audi čísla potvrdila a podle agentury Reuters dodala, že firma zveřejní oficiální údaje o prodeji v pátek. V roce 2014 se prodej vozů Audi zvýšil o 10,5 procenta.
Cílem automobilky Audi i jejího německého konkurenta Mercedes-Benz je stát se ještě v tomto desetiletí jedničkou na světovém trhu s luxusními vozy. Tou je v současnosti BMW. Za loňský rok se to však Audi nepodařilo. Podle posledních dostupných údajů automobilka BMW do konce listopadu prodala 2,03 milionu vozů, tedy více než Audi za celý rok. Mercedes pak od ledna do listopadu prodal 1,69 milionu vozů.