„V posledních dvaceti letech jsme se zaměřovali na techniku východní provenience. Tu lze přestavovat a modernizovat, ale časem se její možnosti vyčerpají. Zásadním rozhodnutím v oblasti zbrojní techniky tedy je, že se budeme orientovat i na techniku ze Západu,“ řekl deníku E15 Němec.
Holding vlastněný Jaroslavem Strnadem letos očekává šestimiliardové tržby, hospodářský výsledek před zdaněním by měl dosáhnout stovek milionů korun. Do odhadované sumy není započtena Tatra Trucks. I když má Strnad v kopřivnické automobilce většinový podíl, do skupiny tvořené původní Excalibur Army, Dako-cz, Karbox nebo společností Nika Logistics, nepatří.
V oblasti dodávek pro vojáky by chtělo uskupení na Slovensku, ale i v Česku a dalších zemích bývalého Varšavského paktu prorazit s bojovým vozidlem pěchoty Šakal, což je modernizovaná verze těchto pásových obrněnců licenčně vyráběných v někdejším Československu. „Z vojskových zkoušek slovenské armády vyplynuly další požadavky, které nebyly součástí zadání. Podle nich projekt uzpůsobíme,“ dodal Němec.
Nejvýznamnějším produktem holdingu pro civilní použití je modulový brzdový systém vozů metra, který je nasazen na soupravách v Mnichově, Oslu, Varšavě a také v Kuala Lumpuru a nově i v Rijádu.