Firma těžila ze silného růstu poptávky ve Spojených státech a Evropě. Její prodej výrazně podpořil nový sportovně-užitkový model Volvo XC90.
Společnost Volvo Car počítá s příznivým vývojem odbytu také v letošním roce. Cílem automobilky je dosáhnout ve středně dlouhém období ročního prodeje 800 tisíc vozů.
„Nyní, když máme za sebou úspěšný rok 2015, stojíme před druhou etapou své globální transformace. Po jejím dokončení přestaneme být okrajovým hráčem na automobilovém trhu a staneme se skutečně globální značkou luxusních vozů,“ uvedl šéf podniku Hakan Samuelsson.
Čínská Geely v roce 2010 koupila Volvo Car od americké automobilky Ford Motor za 1,8 miliardy dolarů (zhruba 45 miliard korun). Ford převzal Volvo Car v roce 1999 od švédské skupiny Volvo, která se nyní soustředí na výrobu nákladních vozů.