Czech Internet Forum se zaměří na kvalitní obsah a česká média

Czech Internet Forum 2013

Czech Internet Forum 2013

Czech Internet Forum
Czech Internet Forum
Czech Internet Forum
Czech Internet Forum
Czech Internet Forum
7 Fotogalerie
Za necelé tři týdny se v neformálním prostředí Divadla Archa koná již 8. ročník tradiční konference Czech Internet Forum 2013. Tu už od roku 2005 pořádá server Lupa.cz s cílem zmapovat aktuální stav českého internetu z různých úhlů pohledů.

Letošní ročník bude ve znamení 5 velkých debat. Doplněny budou přednáškami zaměřenými na internetové podnikání, média, telekomunikace, online marketing a e-commerce ve znamení 5 velkých debat. Na účastníky čeká více jak 40 přednášejících, mezi nimiž nebudou chybět ani zahraniční hosté.

Hlavní lákadla letošního ročníku:

Debata: Co je kvalitní obsah a jak si za něj nechat zaplatit?

Názory renomovaných novinářů, kteří opravdu vědí, co je kvalitní obsah.

Hosté: Robert Čásenský (MAFRA), Tomáš Bella (Piano Media), Jindřich Šídlo (Economia), Miroslav Motejlek (Motejlek.com), Jan Majer (Psychologie.cz) a další.

Debata: Co čeká českou mediální scénu v roce 2014?

Přední osobnosti mediahousů, mediálních agentur a zadavatelů v největší mediální debatě letošního roku, která ukáže sílu a slabiny českého mediálního trhu.

Hosté: Vladimír Piskáček (Economia), Daniel Grunt (PRIMA), Pavel Krbec (CET21), Libuše Šmuclerová (Ringier Axel Springer), Jiří Svoboda (GroupM), Jaromír Skopalík (dříve Bauer Media) a další.

Debata: Může mobilní obsah někoho uživit?

Investice do mobilní inzerce nekopírují trend neustále rostoucího počtu uživatelů mobilního obsahu. Cenou za inzerci se nedokážou té klasické ani vyrovnat. Jak jsou na tyto změny vydavatelé, inzerenti a agentury připraveni?

Hosté: David Lorenc (Seznam.cz), Lucie Tvarůžková (Economia), Patrick Zandl (Energomonitor.cz), Michal Klíma (Tablet Media), Jiří Budínský (Allegro Group CZ).

Czech Internet ForumCzech Internet Forum

V dalších dvou debatách budeme s lidmi z oboru diskutovat o tom, zda už se vyplácí prodávat e-knihy, a podíváme se na nové formy cílení reklamy a plánování online reklamy. V přednáškách se mimo jiné dozvíte zajímavé informace o přebírání obsahu médii z výzkumu Studií nových médií v podání Josefa Šlerky (Ataxo Interactive). Martin Picek (Seznam.cz) v rámci své prezentace vysvětlí 5 důvodů, v čem jsou největší výhody behaviorálního cílení reklamy a ze zkušeností více jak 300 reklamních kampaní ukáže, čeho se vyvarovat.

http://www.tuesday.cz/akce/czech-internet-forum-2013/

Czech Internet ForumCzech Internet Forum

Generálním partnerem akce je Seznam.cz a hlavním partnerem UPC Business. Mezi další partnery patří Active24, Agmo, APSIS, Etnetera, Gemius, GoPay, H1.cz, HyperMedia, MojeiD a T-Mobile.
Mediálními partnery jsou , MediaGuru, MobilMania.cz, , TyInternety.cz, Živě.cz.
Organizátorem je server Lupa.cz. Produkčně akci zajišťuje společnost Internet Info.