„Zpravodajská média mohou nově začlenit veřejné komentáře uživatelů Facebooku do svého vysílání v reálném čase,“ tvrdí tisková zpráva Facebooku. Mezi vybraná média, která mohou této nové služby využívat, patří například CNN, Buzzfeed, NBC, BSkyB nebo Slate. Zástupci firmy předpokládají, že postupem času umožní přístup i dalším zpravodajským stanicím.
FacebookZdroj: Facebook
Veřejné statusy uživatelů budou moci procházet prostřednictvím takzvaných klíčových slov a již dříve uvedených hashtagů. Zobrazení příspěvků prostřednictvím klíčových slov však počítá i s neveřejnými statusy, u nichž však zobrazí pouze pohlaví, věk a lokalitu. Své kroky Facebook opírá o fakt, že v průběhu televizního prime time (čas mezi 20. a 23. hodinou večerní – pozn. red.) bývá online kolem 88 až 100 milionů amerických facebookových uživatelů.
Facebook přináší sdílená alba, snímky do nich může nahrát až 50 lidí najednou