Na druhém místě se stále drží Microsoft s 905 miliony návštěvníků svých webů. Rostl ale 15 procentním tempem, následován sociální sítí Facebook s 714 miliony unikátních uživatelů a 30 procentním posílením.
Těsně pod pomyslnými stupni vítězů skončil server Yahoo, který bylo letos Facebookem předhoněn. Přesto ale s 11 procenty přibývali jeho uživatelé rychleji než světové jedničce.
Nejpoužívanější sociální síť světa naopak Google překonala v čase, kteří její uživatelé na webu stráví, a to o 50 miliard minut. Celkem jsou k ní lidé připojeni 250 miliard minut měsíčně.
ComScore měří návštěvnost na internetu od roku 2006. Google tehdy dosáhl necelých 500 milionů unikátních návštěvníků za měsíc, tabulky vedl Microsoft s 539 miliony. Za růstem Googlu stojí kromě emailové služby Gmail také nákup serveru YouTube.
Ve snaze o udržení svého náskoku uvedl Google v poslední době několik nových služeb. Hudební server Google Music a slevový portál jsou zatím k dispozici pouze v USA a v případě druhého jmenovaného jen omezeně. Placení pomocí mobilního telefonu s operačním systémem Android ale už běží i v některých státech Evropy.