O miliony rozhlasu se utkají Grey i Euro RSCG

Samotný rozhlas nechtěl o tendru prozradit bližší podrobnosti. Obálky s nabídkami se přitom otevíraly již v polovině května. „Nyní probíhá a nadále bude probíhat vyhodnocování nabídek. Až do skončení řízení bohužel nemohu poskytnout žádné informace o uchazečích,“ uvedl tiskový mluvčí Českého rozhlasu Jakub Čížek.
Tendr na dodání komplexních reklamních služeb je jednou z největších zakázek ČRo za poslední roky. Veřejnoprávní rozhlas nepoptává pouze kreativitu kampaní, ale i vytvoření značky a corporate identity pro jednotlivé projekty a nákup mediálního prostoru. Výhodu tedy mají ty mediální skupiny, které zahrnují reklamní i mediální agenturu.
Rozhlas uzavře s vítězem rámcovou dohodu. Je skoro jisté, že vybraných zájemců bude více. „Za optimální považujeme počet tří agentur,“ sdělil Čížek. Před vyhlášením řízení ČRo v této oblasti spolupracoval s desítkami agentur.
Čtěte také:
Rozhlas změní tvář. Za miliony
Český rozhlas zruší některé stanice a bude propouštět
Ředitelka zpravodajských stanic Českého rozhlasu končí
Vítězové s rámcovou smlouvou budou mezi sebou soutěžit o jednotlivé zakázky. V současné době je tedy nemožné určit, jak bude vysoutěžená cena rozdělena. Rámcové smlouvy budou uzavřeny na čtyři roky, první zakázky rozhlasu by se měly objevit od července letošního roku.
Pokorný se vrací do čela Radiožurnálu
Šéfredaktorem Českého rozhlasu 1 – Radiožurnálu se od poloviny června stane současný moderátor Ranního Radiožurnálu Jan Pokorný. Ve funkci nahradí Petra Součka, který z čela stanice odchází z osobních důvodů. Pokorný byl šéfredaktorem Radiožurnálu už v letech 2005 až 2008, v Českém rozhlase působí více než čtvrtstoletí.