. Pozornosti přednášejících neujdou témata, jako jsou návrh, realizace a měření mobilních kampaní. Konference nabídne významné případové studie a ukázky úspěšných mobilních řešení z českého i zahraničního trhu, představí nové technologické a obchodní trendy, které můžeme čekat od mobilní komunikace v budoucnu, upozorní, co je nového na půdě sociálních sítí a ukáže, kdy a kde se vyplatí display reklama na mobilech.
Přijďte se dozvědět, jak můžete efektivně rozjet mobilní business nebo vyšperkovat k dokonalosti vaši dosavadní strategii.
Jak se tvoří úspěšné mobilní kampaně. Trendy, případové studie a ukázky úspěšných mobilních řešení. Jednorázové, dlouhodobé, interní i B2B mobilní aplikace a jejich přínos pro byznys, který můžete zopakovat i ve vaší firmě. (Přednášející Filip Dřímalka – EF1 marketing & management)
Jak může programatický nákup display reklamy pomoci přeměnit brouzdající uživatele na mobilu v nakupující zákazníky. (Přednášející Samuel Poloha – Sociomantic)
Výzvou dneška není získat diváka či obsah, ale umět z něj generovat zisk. A k tomu slouží TVBAY – uživatelsky jednoduchá aplikace, snadno implementovatelná pro poskytovatele TV služeb a efektivní pro zadavatele inzerce. (Přednášející Erika Luzsicza – AXOCOM)
Jaká jsou úskalí mobilního marketingu na Facebooku. Jak probíhá nákupní rozhodování a nákup samotný? Jak lze změřit proces nákupu, který začne na jednom a je dokončen na jiném zařízení? Jak dostat mobilní aplikaci do mobilů právě těm lidem, které zajímá? (přednášející Peter Podolinský – Client Partner, Facebook)
Program se všemi přednášejícími a workshopy najdete na stránkách akce: http://www.tuesday.cz/akce/mobile-internet-forum-2014/program/
Datum konání: 9. října 2014
Místo konání: Konferenční centrum City, Praha 4
Hlavními partnery akce jsou společnosti Seznam.cz a T-Mobile. Partnery jsou Newcast, Nokia, Unicorn Systems a Zentity. Mediálně akci podporují , Marketing&Media, MediaGuru, . Akci organizuje server Lupa.cz ve spolupráci s TUESDAY Business Network. Produkčně akci zajišťuje Internet Info.