PR bude pro Českou televizi dělat Bison&Rose

Šéf ČT Petr Dvořák

Šéf ČT Petr Dvořák Zdroj: CTK/Vit Simanek

Aleš Borovan
Tendr České televize na mediální servis a PR vyhrála agentura Bison&Rose. Vyplývá to z rozhodnutí ředitele ČT Petra Dvořáka, které má E15 k dispozici. Bison&Rose, která patří skupině podnikatelů v čele s Milošem Růžičkou, ve výběrovém řízení porazila PR Konektor, AMI Communications a Stance Communications. Pátý, nejmenovaný uchazeč, byl vyloučen pro nesplnění kritérií.

Předběžná hodnota zakázky byla určena na 1,9 milionu korun na dobu jeden rok. V rozhodnutí o vítězi není uvedena konečná cena.

Výběrové řízení na mediální servis a PR je jedním z několika ostře sledovaných tendrů, které veřejnoprávní stanice narychlo vypsala na konci března těsně před zpřísněním zákona o veřejných zakázkách.

V tendru na PR rovněž budilo otázky stanovení kritérií, které velmi zúžilo možný počet účastníků. Zájemce kupříkladu musel vykázat obrat minimálně 10 milionů korun ročně ve třech po sobě jdoucích letech. Dále musel předložit tři referenční zakázky na obdobné služby, každá z nich minimálně v rozsahu jednoho milionu korun. Alespoň jednu z těchto zakázek musel zadat subjekt z oblasti médií.