Web Edna.cz z vydavatelství Mladá fronta získal Křišťálovou lupu

EDNA

EDNA Zdroj: EDNA

V pražském Divadle Archa se 20. listopadu 2015 již podesáté předávala ocenění českého internetu Křišťálová lupa. Vítězem kategorie Zájmové weby se stal fanouškovský web Edna.cz z vydavatelství Mladá fronta. Ze stejného vydavatelství byl v dané kategorii nominován i server Živě.cz a Maminka.cz. V kategorii zpravodajství se v první desítce umístil ekonomický web E15.cz.

Edna.cz je specializovaným webem pro fanoušky televizních seriálů, stejně jako vybraných filmových sérií. Denně informuje o aktuálním dění zejména v zahraniční televizní produkci a poskytuje návštěvníkům kompletní informace na jednom přehledném místě, a to od fanoušků pro fanoušky. V nejsilnější sezoně dosahuje návštěvnost Edna.cz přes 300 tisíc reálných návštěvníků a 13 milionů zobrazení měsíčně (Zdroj: NetMonitor – SPIR – Gemius & Mediaresearch).

Edna má Křišťálovou Lupu! Děkujeme!

Posted by EDNA.cz on 19. listopad 2015

Vydavatelství Mladá fronta se stalo opakovaně oceňovaným provozovatelem českého internetu. „Chtěl bych poděkovat celému týmu, který se o Ednu stará. Díky jejich práci a úsilí je Edna mezi svými fanoušky tak populární. Současně oceňuji, že Mladá fronta získala Křišťálovou lupu dva roky po sobě, po loňském triumfu Živě.cz jsme to letos zopakovali s Ednou,“ říká Petr Bednář, ředitel divize Online, který ve vydavatelství působí od roku 2008.

Strategií divize Online je vybudovat dobře vyprofilované portfolio webů ve čtyřech oblastech – technologiích a webech pro muže, portálech pro ženy, ve zpravodajství a v oblasti cestování. V první skupině je to například Živě.cz, MobilMania.cz a AutoRevue.cz, ve druhé skupině Maminka.cz, Dáma.cz, Recepty.cz, ve třetí skupině E15.cz a ve čtvrté skupině portál Orbion.cz.

V současnosti vydavatelství Mladá fronta provozuje 32 webů s návštěvností přes dva a půl milionu návštěvníků měsíčně. Internetové projekty vydavatelství jsou na českém trhu podle výnosů z inzerce čtvrté nejvýznamnější.