E-commerce v ČR začíná znovu vydělávat | Magazín E15 | e15.cz

E-commerce is not dead!

Jak přežít pokles tržeb. E-shopy sázejí na svou kamennou tvář

Jak přežít pokles tržeb. E-shopy sázejí na svou kamennou tvář
Módní lovebrand Zoot měl kdysi v kancelářích na pražském Smíchově křídou vyvedený nápis Money must be funny. To bylo ještě předtím, než firma dua Ladislav Trpák a Oldřich Bajer skončila s dluhem 752 milionů v insolvenci. Dnes pod novými majiteli žije svůj druhý život a změnila část svého obchodního modelu, který ji kdysi přivedl do potíží. Z eshopových výdejen zboží se staly kamenné obchody. Jenže ne takové, jaké běžně člověk navštěvuje.

Budoucnost e-commerce: České e-shopy opět začínají vydělávat

Nové číslo Magazínu E15 přináší mimo jiné přehled nadějí české e-commerce, které mohou z nových pravidel trhu těžit.

Start-up Lemonero Jana Laštůvky a Libora Malíka si všiml neochoty bank půjčovat mladým technologickým firmám peníze.

Problémy s logistikou pomáhá řešit ostravský Skladon. Jeho zakladatelé vsadili na efektivitu, která dokáže ušetřit náklady, a cílem k tomu jsou správné technologie. Podle žebříčku Deloitte je to dvacátá nejrychleji rostoucí technologická společnost ve střední Evropě.

V rozhovoru Martin Kasa, zakladatel stejnojmenného internetového prodejce a dnes (vždy s bratrem Petrem po boku) šéf lékáren Pilulka.cz, o sobě s nadsázkou říká, že je veteránem tuzemského internetu. Jeho slova jsou povzbudivá. Krizí prý zažil několik a všechny měly jednoho vítěze – e-commerce.

V tištěném vydání magazínu se snoubí byznys s tématy o životě, inspirativních osobnostech a o jejich pohledu na něj. Mezi takové osobnosti patří bezesporu herec Hynek Čermák, který se teď poněkud překvapivě chystá do muzikálu Bodyguard v Hudebním divadle v Karlín. Čermák je svým druhým uměleckým zaměřením fotograf aktů a Magazínu E15 exkluzivně poskytl dvě ze svých děl k otištění.

Pojďme tvořit budoucnost společně, letí okolo nás a zůstat jen divákem by byla škoda.

Nejčtenější