Amazon v Japonsku zkouší službu s on-line sommeliery

Ilustrační foto

Ilustrační foto Zdroj: Quinn Dombrowski via Wikimedia Commons (CC BY-SA 2.0)

Internetový gigant Amazon začal v Japonsku testovat další ze svých služeb, které mu mají zajistit prvenství napříč prodejními segmenty na on-line trhu. Tentokráte se jal zákazníkům, kteří na jeho stránkách zvažují nákup vína, poskytovat sommelierské služby. Po telefonu.

Služba funguje jednoduše: při brouzdání nabídkou vín může uživatel v infoboxu produktu vyplnit své telefonní číslo. Obratem mu pak zavolá jeden ze sommelierů Amazonu, který mu patřičně objasní vlastnosti vína, jeho původ či způsob výroby. Novou netradiční službu vyzkoušel a popsal redaktor webu The Verge.

Podle něj jsou sommelieři schopní také doporučit prostřednictvím e-mailového kontaktu další varianty vína v závislosti na preferencích strávníka, respektive typu jídla, k němuž by mělo objednávané víno být servírováno. Amazon neupřesnil, zda hodlá službu rozšířit i do dalších zemí.