Coca-Cola nabídne ve východním Německu ještě sladší nápoje

Reklama ve své krystalicky čisté podobě

Reklama ve své krystalicky čisté podobě Zdroj: Strategie

Východní Němci mají rádi hodně sladké nápoje a jsou ochotni experimentovat. Hendrik Steckhan, šéf německého zastoupení koncernu Coca-Cola, proto již chystá nové speciální nealkoholické nápoje pro tento trh. První bude jahodová Fanta.

Výrobce nápojů Coca-Cola v vidí v Německu příležitosti k růstu. Hendrik Steckhan pro časopis Superillu uvedl, že v Německu má koncern na trhu nealkoholických nápojů podíl devět procent, ale v jiných zemích dosahuje podílu až 20 procent. Proto je zde podle Steckhana ještě prostor k růstu.

Coca-Cola v poslední době expanduje zejména ve východním Německu. Zde společnost dosáhla v prvním pololetí letošního roku nejsilnější růst. Podíl firmy na trhu roste v Německu v současné době o jedno až dvě procenta.

Vývoj ceny akcií Coca-Cola za pět let

Graf 19. 9. 2012.Graf 19. 9. 2012. | nosek.mn@gmail.com

Steckhan také poukázal na konkrétní vkusu ve východním Německu: „Východní Němci mají rádi sladší nápoje a nebojí se novinek. To je důvod, proč máme speciálně pro východní Německo Fantu s jahodovou příchutí,“ uvedl Steckhan.

Celosvětový prodej společnosti Coca-Cola vzrostl ve druhém čtvrtletí roku 2012 na 13,1 miliard dolarů (10,7 miliardy eur).