Do prodeje jdou hodinky z e-papíru. Sony na výrobu přispěli sami zájemci
Nabídka hodinek je ale výrazně limitovaná, jinde než v Japonsku k sehnání nebudou – a také tam je nabízí pouze obchod s designovým zbožím MoMA a známé nákupní centrum Isetan v tokijské čtvrti Šindžuku, v němž Apple uvedl na japonský trh chytré hodinky Apple Watch. Firma však nevylučuje, že prodej FES Watch časem rozšíří do dalších řetězců.
Sony se tak zatím rozhodla ignorovat „běžné“ prodejny s elektronikou, kterých je v zemi nepočítaně. Výběr obchodů podle serveru The Verge naznačuje, že hodinky od Sony mají ambice stát se stylovým módním doplňkem. Jejich cena přesahuje 29 700 jenů (šest tisíc korun).
Digitalizace módy
Jelikož postrádají přívlastek „chytré“, prakticky vzato nemají jinou možnost, než sázet na vzhled. Mezi jejich nejvýraznější technologickou funkci patří možnost přepínat černobílé vzory displeje i pásku.
Nebude-li k tomu docházet moc často, životnost baterie se má blížit dvěma rokům. Zkrátit by ji nemělo ani vystavení vodě, hodinky jsou vodotěsné.