Google kupuje nováčka v retailové prognóze Rangespan

Rangespan vyvinul technologii, která pomáhá maloobchodům identifikovat, které služby a produkty budou v budoucnu nejžádanější. Firma zpracovává data z velkého počtu zdrojů a pomáhá zefektivnit výběr produktů.
Společnosti jsou tak schopny co nejlépe vyhovět současným i budoucím požadavkům zákazníků. Pomocí těchto dat Rangespan doporučí také nejvhodnější dodavatele.
Mezi nejlukrativnější klienty Rangespanu patří například maloobchodní řetězce Tesco a ASDA. Těm prognóza poptávky umožnila efektivněji zásobovat své prodejny. Připojením k internetovému gigantovi ukončí Rangespan spolupráci s dalšími společnostmi a bude pracovat výhradně pro Google.
Třetí akvizice v roce
„Jako součást této změny omezíme služby firmy Rangespan. Již jsme na tomto procesu začali pracovat s našimi obchodníky a dodavateli,“ uvedla společnost na svých webových stránkách. Podle oficiální zprávy ale ukončí veškerou spolupráci s ostatními firmami definitivně.
Společnost byla založena v roce 2011 v Londýně bývalými zaměstnanci Amazonu. Rangespan je třetí britský začínající podnik, který v tomto roce Google získá.