Jak využít internet v našem byznysu?

Jak využít internet v našem byznysu?

Jak využít internet v našem byznysu?

Internet je nejenom zdroj zábavy, informací, nebo vzdělání. Můžeme ho brát i jako nástroj k tomu, jak zlepšit náš byznys. Možností je hned několik a proto se podíváme na ty nejdůležitější, na které by se měl nejenom začínající, ale i aktuálně prosperující podnikatel zaměřit.

Vytvoření nového distribučního kanálu

Především v oblasti prodeje může být skvělou cestou, jak rozšířit oblast zákazníků a výrazně zvýšit obrat. Oblíbenost online nakupování totiž rok od roku stoupá a mělo by být v zájmu každého prodejce, aby svým zákazníkům nabídl i tuto možnost. I proto se dnes ustupuje od klasických kamenných prodejen, které spíše slouží jako odběrní místa pro online nákupy.

, jejíž pronájem internetového obchodu je založen na platbě pouze za ty moduly a součásti, které budeme využívat. Pro začínající podnikatele možnost úspor, pro zkušenější možnost navolit si ty funkce, které potřebují. Mezi ty nejefektivnější patří:

• Integrace online platebních systémů
• Integrace splátkového prodeje
• Export objednávek do účetního systému
• Napojení na porovnávače cen

Komunikace se zákazníky

Druhým důvodem, proč využívat internet, je možnost lépe komunikovat se svými zákazníky. Především v rámci sociálních sítí, kterým dnes dominuje Facebook. Nejenom, že se může stát komunikačním kanálem, ale může se stát i možností, jak pro své fanoušky uspořádat soutěž, jak jim nabídnout slevu, či je jinak motivovat k nákupu. A i když v poslední době Facebook neustále snižuje dosah svých příspěvků, stále se jedná o kanál, který zaručeně funguje.

Možnosti efektivní propagace

je cestou, jak potřebné údaje získat. Především potom jeho telefonní číslo a emailovou adresu. Ty jsou klíčovými údaji pro vytvoření SMS nebo emailové kampaně. A jelikož přesně víme i to, co zákazník nakoupil, může být naše nabídka personalizovaná. A příklad? Třeba nabídka paměťových kamer pro konkrétní kupovaný fotoaparát, pouzdro pro mobil, či ochranná fólie na koupený tablet. Možností jsou tisíce.

Ideální i jako zdroj potřebných informací

. Ty by měly odpovídat nejenom oblasti podnikání, ale i rozsahu služeb, nebo profilu ideálního klienta. A je jedno, zda se jedná o hosta restaurace, klienta masážního salonu, nebo zájemce o přezutí pneumatik v pneuservisu. Pokud na vašem webu najde co potřebuje, může být váš!