Kdo zkouší výdrž karlovarských řidičů?
Sledujte, spolu se mnou, jejich pocity. A já, jelikož tento úsek projíždím denně i několikrát, mám pocity „vybroušené“ tak, že se s vámi chci o tento „brus“ podělit.
Za penzionem Jaro míjím nově zbudovanou kamennou zeď se vzorně zaparkovanými automobily po levé ruce. Vozovka perfektní, začínám pomalu dřímat blahem. Náhle rána, volant a podvozek „hlásí“, že se něco děje. A děje. Zeď skončila, vozovka se změnila v „autodrom“.
„Díra, nedíra, furt se natírá,“ se zpívá v jedné lidovce. Já bych opravil: „Díra vedle díry, nic se neděje.“ Vážení, takový úsek cesty asi ve Varech nenajdete. A jak jsem avizoval výše, je to test podvozku vašeho vozu. Je mi jasné, že tento stav způsobila těžká technika a stavební stroje při stavbě obytného domu za končící zdí. Předpokládal jsem, že ruský majitel, až skončí, uvede povrch do normálního stavu. Bohužel. Když se začalo s opravou opěrné zdi a po skončení dělal povrch vozovky, čekal jsem logicky, že bude povrch upraven alespoň k marketu na Vyhlídce. Opět jsem se mýlil.
Nedávno jsem jel po úseku silnice, pouze zatím, „před-frézovaným“ stavebním strojem. Proti našemu „tankodromu“ paráda.
Jsou vydána další tři stavební povolení na vily po uvedené trase, a můžete si tipnout, kdo je povolil. Správně. Teď už šéfuje jinému odboru.
A jelikož se na úseku objeví opět technika a stavební stroje, nemá cenu něco opravovat. Jasný, stěžovateli? A potom se uvidí. Tak to ne, já a ostatní motoristé nechceme být neustále masírováni sliby. Zažil jsem stavební boom v sousedním Německu. Ráno vykopali chodník či silnici, večer dláždili a pokládali povrch vozovky. A bez keců.
Abych jenom nekritizoval, mám zlepšovák. Navrhuji správci komunikace, v rámci úspor, tento inkriminovaný úsek projet frézovacím stavebním strojem a nic dále. Zarovnaly by se vlny a značně snížily díry ve vozovce. Obávám se, že by musel jet nejméně dvakrát. Kvůli efektu.
Jiří Mitáček, K. Vary