LG i přes klesající tržby zpětinásobila čistý zisk

Výrazný nárůst čistého zisku podle pozorovatelů poukazuje na to, že snaha LG vylepšit svou pověst špičkového výrobce spotřební elektroniky nese ovoce. Divizi elektrických spotřebičů se dařilo díky prodeji luxusních chladniček, myček nádobí a dalších přístrojů. Ve čtvrtletí měla rekordní provozní zisk 408 miliard wonů. Titul nejvýdělečnější součásti skupiny tak obhájila šesté čtvrtletí za sebou.
Rekordní kvartální zisk 335 miliard wonů vytvořila i divize televizorů, mimo jiné díky poklesu cen televizních obrazovek a zájmu o televizory s obrazovkou s velmi vysokým rozlišením. LG je druhým největším výrobcem televizorů na světě po domácím konkurentu Samsung Electronics.
Divize mobilních přístrojů ale zůstala čtvrté čtvrtletí v řadě ztrátová. Provozní ztráta dosáhla 202 miliard wonů, což zároveň představuje nejhorší takový výsledek od čtvrtého čtvrtletí 2010. Podle LG za ni mohly větší výdaje na podporu prodeje nového chytrého telefonu G5, horší ekonomická situace na některých rozvíjejících se trzích a menší odbyt v tomto období roku.