Norové ovládli maďarský internetový trh
V předchozích letech oba rivalové vedli nemilosrdný konkurenční boj, což se projevilo i v tom, že investovali do propagace a reklamy desítky miliard forintů. V letech 2013–2014 se maďarský reklamní trh rozproudil právě díky jejich zakázkám, patřili totiž mezi největší objednavatele. Oba portály navíc pro klienty zavedly zdarma donášku zboží včetně nábytku a elektrospotřebičů až do bytu. Kvůli těmto službám a investicím do reklamy jsou oba portály zatím ztrátové. Géza Palocsay-Zubr říká, že k dosažení ziskovosti potřebují ještě dva roky.
Konkurenční boj začal roce 2011. Tehdy dominantní norský portál Dobrý úlovek dostal na maďarském trhu soupeře Allegro Group. To je polská dcera jihoafrické firmy Naspers. Podle analýz byla nakonec v boji úspěšnější jejich OLX, ale globální zájmy Jihoafričanů byly přednější. Proto se rozhodli maďarský trh opustit a portál prodali Norům.
Jófogás bude sice internetovému prodeji v Maďarsku dominovat, ale portál Vatera mu již šlape na paty.