Nový Suzuki Ignis je nejlevnější "čtyřkolka". Už základní výbava postačí
Malý vůz s tvary SUV se bude nabízet pouze s jedinou motorizací.
Pokud zvolíte pohon pouze předních kol, bude vám na novinku Suzuki stačit jen 240 900 Kč. Ceník varianty s pohonem všech kol pak začíná na úrovni 318 900 Kč. To znamená, že v současnosti jde o nejlevnější nový vůz s pohonem 4x4 nabízený na českém trhu. Například Dacia Duster je bezmála o dvacet tisíc korun dražší.
Tuzemské zastoupení japonské automobilky dováží poměrně velmi slušně vybavená auta už v základní výbavě Comfort. Ta se ale týká jen verze s poháněnou pouze přední nápravou. Majitel takového vozu bude moci využívat například šestici airbagů, světla pro denní svícení, elektrické otvírání předních oken a zrcátek, centrální zamykání s dálkovým ovladačem, manuální klimatizaci, multifunkční volant a palubní počítač.
Součástí výbavy Premium, za kterou se u "předokolky" připlácí 22 tisíc korun, pak je například také lepší rádio, vyhřívání předních sedaček, zadní sedačky rozdělené v poměru 50:50 s možností posouvání, střešní ližiny, zatmavená boční skla, parkovací kameru a šestnáctipalcová kola z lehkých slitin.
Ve vrcholné výbavě Elegance, která se pojí vždy s pohonem 4x4, stojí auto 362 900 Kč. Zákazník pak získá rovněž další sadu elektronických asistentů, navigaci, startovací tlačítko, elektrické ovládání rovněž zadních oken, LED přední světla, mlhovky, kožený volant, a tempomat.
Za všech okolností vůz pohání čtyřválcová zážehová dvanáctistovka s výkonem 66 kW. Ta vozu s pohonem všech kol dovoluje dosažení maximální rychlost 165 kilometrů v hodině, s pohonem pouze předních kol jede auto o pět kilometrů v hodině rychleji.
Spotřeba předokolky v kombinovaném režimu činí 4,6 litru, varianta 4x4 vyžaduje rovných pět litrů.
Při délce pouze 3700 a výšce 1595 milimetrů je auto pěti, případně čtyřmístné. Zavazadlový prostor se liší v případě verzí 4x4 a 4x2. Buď může být 267 litrů (4x2) nebo 227 (4x4).
Obě varianty mají také jinak řešené zadní nápravy. Zatímco "předokolka" má torzní nápravu a vinuté pružiny, verze 4x4 disponuje tuhou nápravou v tříramenném závěsu a vinutými pružinami.