Panasonic ukázal budoucnost interaktivního kadeřnictví

Panasonic nevyrábí jen technologické novinky z oblasti televizí, fotoaparátů či Hi-Fi a sluchátek, ale také řadu domácích spotřebičů jako jsou pračky, žehličky, vysavače a spoustu dalších. Zaměřuje se ale také na segment „Krásy a zdraví“, který zahrnuje holicí strojky, zastřihovače, fény a podobně.

Na veletrhu CES tak Panasonic prezentoval nejen nové výrobky pro tento segment, ale ukázal „Beauty Mirror“, což je interaktivní zrcadlo, které dokáže na obličej zákazníka, který je trojrozměrně snímán v reálném čase, doplňovat různé druhy makeupu, účesů, vousů a podobně. Poradí si s pohybem hlavy i s detaily jako jsou třeba oční stíny. Zákazník tak vše vidí přímo před sebou v zrcadle, takže okamžitě zjistí, jak bude s novým stylem vypadat.

Podobné řešení interaktivního zrcadla, které je zároveň displejem, ukázala i společnost Toshiba. V tomto případě je ale zaměřením módní oblečení a jeho virtuální zkoušení.