Od roku 2013 chce Hyundai Motor prodávat ještě o 100 tisíc vozů více tedy 500 tisíc. Na konci minulého týdne přitom generální ředitel společnosti Steve Jang uváděl, že by automobilka mohla půlmilionovou hranici překonat už v příštím roce.
„Pětiprocentní podíl v Evropě je od nás stále velmi daleko, řekl Chan. „Ale musíme stále více přemýšlet o tom, jak uspět mezi společnostmi, které mají pětiprocentní podíl na trhu,“ dodal prezident.
Provozní ředitel evropské divize Allan Rushforth v červnu upozornil, že klíčový podíl na růstu prodeje v Evropě by mělo mít rozšíření produkce českého závodu v Nošovicích.
Aby automobilka dokázala zvednout prodeje v Evropě z loňských 359 369 vozů, přidává třetí směnu nejen v Česku, ale také v ruském St. Petersburgu.
Podle marketingového ředitele společnosti Marka Halla se automobilka Hyundai ve svém evropském sídle v německém Offenbachu v minulosti příliš soustředila na soutěžení Toyotou. „Měli bychom soutěžit s Fordem, Opelem a podobnými značkami,“ řekl Hall v rozhovoru pro Bloomberg.